Átfogó frissítés érkezik az Ifly gépéhez. 737 MAX 8, MAX 9. Talán MAX 10 és 7 is?
A fejlesztői csapat elsőként szeretne köszönetet mondani mindenkinek, aki részt vett ebben a termékben. Ide tartoznak a vásárlók, moderátorok, tesztelők, fejlesztők, tanácsadók és mindenki más, akit nem említettek név szerint. Nagyon sokat segítettek abban, hogy az iFly MAX szimulációból olyan termék váljon, amelyről úgy gondolják, hogy megállja a helyét!
Flight1 és az ifly hivatalos oldala
Úgy gondolják, érdemes hivatalos frissítést adni az iFly MAX fejlesztési állapotáról. Ez segít megválaszolni néhány gyakran ismételt kérdést, és tájékoztatja a felhasználókat a további tervekről. Fontos figyelmeztetés: ezek a jelenlegi tervek nem minősülnek hirdetett aktuális vagy jövőbeni értékesítési funkcióknak. Az itt szereplő információk változhatnak. Emellett egyik pont sincs még béta tesztelés alatt. Nem tudják megmondani, mikor jelenik meg az SP1 vagy a következő termékek, de elég biztosak abban, hogy a következő 3 hónapban nem lesz kiadás (az SP1 megjelenése ezután várható).
![]() |
ifly 737 MAX8 (ryanair) |
Fejlesztési elemek az SP1-hez (Service Pack 1)
-
Teljesen új, tablet-stílusú EFB (Electronic Flight Bag). Lásd a csatolt képet.
-
CPDLC a Hoppie API-n keresztül olyan szolgáltatásokhoz, mint a VATSIM vagy IVAO; (a BATC és a SayIntentions is vizsgálat alatt áll, mivel szintén a Hoppie API-t használják).
-
Kabin hangüzenetek (GSX-szel és anélkül).
-
MAX8-200 modell további működő vészkijáratokkal, amelyek az overhead panelen is megjelennek.
-
Vizualizált APU modell.
-
Főfutó rekesz modell kibővítése.
-
Frissített törzs külső modell új részletekkel, például további szegecsekkel és apróbb részletekkel.
-
Áttervezett kabin anyag, több részlettel.
-
Több kabin elrendezés (166, 178, 189, 197 ülés).
-
Frissített pilótafülke anyagok: több részlet a különböző anyagtípusok megkülönböztetésére (lásd a csatolt képet).
-
Áttervezett futómű anyag – közelebb a valós géphez.
-
Általános hibajavítások, beleértve az LNAV beállításokat.
-
Egyéb finomítások és hibajavítások, amelyek az SP1 előtt felmerülhetnek.
A fent felsorolt elemek még nem állnak béta tesztelés alatt. Azonban a lista elemei már egy ideje aktív vagy elő-fejlesztés alatt állnak.
![]() |
Teljesen új, tablet-stílusú EFB (Electronic Flight Bag) |
További megjegyzés az iFly MAX termékvonallal kapcsolatban a jövőre nézve:
Az SP1 lesz az utolsó termékfejlesztés, amely támogatja az MSFS 2020-at. Az MSFS 2020 és 2024 közötti strukturális különbségek túl nagyok, és rendkívül idő- és munkaigényes mindkettő fejlesztése. Ezért a döntés született, hogy az SP1 megjelenése után csak az MSFS 2024 fejlesztését folytatják (ez nem jelenti azt, hogy az SP1 után ne lehetne kisebb javítófrissítések a jelenlegi MAX8 verzióhoz).
![]() |
Kabin anyagfajtáinak külömbségei |
Az iFly jelenlegi terve az SP1 után a jövőbeli MAX termékekkel kapcsolatban:
-
Csak az MSFS 2024 natív fejlesztésére koncentrálnak, kihasználva minden új technológiát, amit az MSFS 2024 kínál.
-
A MAX 9 fejlesztése (MSFS 2024).
-
A MAX 10 és MAX 7 fejlesztésének mérlegelése (csak hivatalos tanúsítás és szolgálatba állítás esetén).
Jelenleg nem tudnak választ adni ezzel a bejelentéssel kapcsolatos kérdésekre, és a jövőbeli termékek frissítéseiről vagy árazásáról sem tudnak tájékoztatást adni. Az SP1 a legfontosabb fókusz most, és nagyon bíznak benne, hogy ez boldoggá teszi az iFly MAX virtuális pilótákat.
Megjegyzések
Megjegyzés küldése