BlueBird Simulations 757, friss hírek és a várható ár
A Bluebird Simulations egy új bejegyzést tett közzé amiben friss hírekkel szolgált a Boeing 757 fejleszéséről amiről sokan érdeklődtek mostanában.
A képernyőfotókon néhány funkciót már meg is osztottak. Az LNAV és VNAV nagyjából 70%-os készültségi szinten van, és szépen halad előre. Más rendszerek, például az ajtók és az oxigénellátás is nagyon magas szinten kerültek modellezésre. Jelenleg 153 működő megszakító található a repülőgépen, a cél pedig több mint 200 a kiadásig. A következő videójukban azt igérik mélyebben is belemennek majd a részletekbe.
Közben elkezdték a teszteléseket a Microsoft Flight Simulator 2024-ben is. A most megosztott képernyőfotók mind az új verzióból származnak, de még erősen fejlesztés alatt állnak. Nagy reményeket fűznek hozzá, hogy a kiadáskor vagy röviddel utána elérhető lesz egy kompatibilis (de nem natív) verzió a 2024-hez.
Ami a bétát illeti, végre közelednek az első szakaszhoz, amely a következő hetekben indul. A fő késlekedést a pneumatikus rendszer okozta, amely sokkal több időt igényelt, mint először gondolták – ugyanakkor teljes mértékben megérte a ráfordítást. Minden rendszert alaposan letesztelnek, mielőtt a béta tesztelők kezébe kerülne. Eközben több olyan rendszer is elkészült, amelyek eredetileg a béta második szakaszában kaptak volna helyet, például az ajtók, az oxigénellátás vagy a futómű. A legnagyobb hiányzó elem jelenleg az EFB, amelyről a kiadás előtti utolsó frissítő videóban fognak beszélni.
Az árakról röviden: 80 USD ellenében a csomag tartalmazza a 757-200/300 típusokat RR és PW hajtóművekkel, mind az MSFS2020, mind az MSFS2024 számára (a 2024-hez először kompatibilis, később natív verzióval).
Ha tetszenek a magyar hírek a Microsoft Flight Simulator háza tájáról, és szeretnéd támogatni a munkámat látogass el támogatió oldalamra.
De nagyon szeretem ezt a ceruzagépet. Biztosan találok neki helyet a hangárban! :-)
VálaszTörlés